WWE 2K18 Cena (Nuff) Pack
Bu özel dijital içerik ile WWE geçmişindeki en sevilen ve en çok anlaşmazlık yaratan WWE Superstar'larından birinin 15. yıl dönümünü kutlayın! John Cena'nın renkli kariyerindeki en amansız rakiplerinden ikisi olarak oynayın: Rob Van Dam ve Batista! Ayrıca John Cena'nın iki versiyonunu alırsınız (2010 ve 2006)!