WWE 2K18 Accelerator
WWE hayranları, spor oyunu ve dövüş oyunu fanatikleri! WWE tarihinin en büyük bilgisayar oyunu serisi WWE 2K18 ile geri dönüyor! Etkileyici aksiyon, büyüleyici grafikler, olaylar, heyecan, oyun modları, maç türleri, yaratma imkanı ve WWE 2K ile ilgili sevdiğiniz her şeyle birlikte WWE 2K18, bugüne kadarki en gerçekçi oyunu sunuyor. Be Like No One. Oyundaki her bir WWE Superstar ve Legend'ının genel sıralamasını ve özelliklerini belirleyin. Accelerator pack ile alternatif kıyafetler de dahil her bir WWE Superstar ve Legend'ının kilidini açın! Not: Bu öğe Season Pass premium içerik alımına dahildir.