WWE 2K17 MyPLAYER Kick Start
WWE hayranları, spor oyunu ve dövüş oyunu fanatikleri! WWE tarihinin en büyük bilgisayar oyunu serisi WWE 2K18 ile geri dönüyor! Etkileyici aksiyon, büyüleyici grafikler, olaylar, heyecan, oyun modları, maç türleri, yaratma imkanı ve WWE 2K ile ilgili sevdiğiniz her şeyle birlikte WWE 2K18, bugüne kadarki en gerçekçi oyunu sunuyor. Be Like No One. WWE 2K18 MyPlayer Kick Start ile MyCareer Superstar'ınızı güçlendirin! Oluşturduğunuz Superstar'ın kariyerinde ilerlemesini sağlayın! Not: Bu öğe Season Pass premium içerik alımına dahildir.