Wuppo
Evini kaybettikten sonra yalnız bir Wum, yaşayabileceği yeni bir yer bulabilmek için dünyayı baştan sona dolaşmak zorunda. Metropol sığınak Popocity'den mağaramsı Bliekopolis'e, Wum'umuz büyülü mekanları keşfedecek ve ilginç yaratıklarla karşılaşacak. Ancak bu Wum, alışılagelmiş kahramanlardan değil. Bu macerada başarılı olması için aklını ve cazibesini kullanmak zorunda. Wuppo, elle çizilmiş görsellerden, derin müziklerden ve keşfedilmeyi bekleyen kocaman bir dünyadan oluşan, iki kişi tarafından tutkuyla hazırlanmış bir projedir. Özellikler Wumlar, Fnakkerlar ve başka ilginç yaratıklarla ve macerayla dolu bir dünyayı keşfet. Yeni evini ararken antik bir çatışmayı da sona erdir. Eşyalarını ve sosyal yeteneklerini kullanarak çeşitli zorlukların üstesinden gel. Küçük, büyük ve DEVASA pek çok düşmanla savaş! Dünyanın detaylı tarihini keşfetmek için film kareleri topla. Büyüleyici ve akılda kalıcı orkestra müziklerinin tadını çıkar.