WS - Germany (Rally Location)
Almanya, eşsiz bir pist mücadelesi sunuyor. Orijinal DiRT Rally'den eklenen bir bölge olan Baumholder'ın akıcı ve teknik pist aşamalarında yarış. Almanya Rallisine Takımım, Özel Şampiyona ve Zaman Yarışı kısımlarından ulaşılabilir.