WS - Finland (Rally Location)
Bu, dünyadaki en hızlı ve en ünlü ralli konumlarından biri; büyük sıçramalar ve şaşırtıcı derecede yüksek ortalama hız istatistiklerine sahip. Bu pistteki kalın çakıl taşları ve inişli çıkışlı yapı yüzünden araç kontrolü ve dengesi, Finlandiya aşamalarında ilerlerken çok önemli bir rol oynuyor.