WRC 8 - RWD Legends
Dönemlerine damga vurmuş iki araba bir pakette. Lancia 037 1980'lerde efsane bir Grup B araba idi. Dünya ralli Şampiyonasını kazanan son arkadan itişli araba budur. 4 silindirli 205 beygirlik motoru ile eşsiz bir sürüş deneyimi sunan bu arabayı kontrol etmek hayli zordur. Porsche 911 GT3 RS RGT ise bir güç ve teknoloji canavarı. 6 silindirli boksör motoru ürettiği 500 beygir gücün yanı sıra başka hiçbir arabaya berzemeyen sesiyle de hemen kendini belli eder.