WRC 8 - Lancia Delta HF Integrale Evoluzione (1992)
Lancia Delta denilince mükemmel ralli arabası akla gelir. 1974-1992 arasında WCR'de elde ettiği 11 marka derecesi ve 4 sürücü derecesi ile rekoru hala elinde bulundurmaktadır. Daha da ilginci, katıldığı 65 rallinin 46'ini kazanmıştır. Ultra yüksek performansı ile bu arabayı kontrol etmek her sürücünün harcı değildir.