WRC 8 - Alpine A110 (1973)
Alpine A110 modern çağda Dünya Ralli Şampiyonasını ilk kazanan arabanın ta kendisi. 1970'lerde pek çok usta sürücü bu Berlinetta'nın direksiyonunda başarıya ulaştı. Çevik ve esnek bir araba olan Alpine A110 inanılmaz bir yol tutuşa sahip ve özellikle virajlarda çok başarılı.