WRC 10 Subaru Impreza WRC 1997 Xbox One
Ralli efsanesi Colin McRae'in kullandığı 1997 Subaru Impreza WRC, kuşkusuz Dünya Ralli Şampiyonasının son 50 yılına damga vurmuş en ikonik arabalardan biri. Colin McRae 1997'yi bu arabayla Finli Tommi Mäkinen'in ardından ikinci tamamlamıştı ve dahası Mäkinen de Subaru Impreza WRC ile yarışıyordu. Hemen herkesin görür görmez tanıyacağı bu araba efsanevi mavi rengi ile göz kamaştırıyor. DLC içeriğinde ayrıca Anniversary modu için ilave bir tarihi yarış da var: Colin McRae and Nicky Grist'in kazandığı Rallye Sanremo.