WRC 10 Arena Panzerplatte SSS Xbox One
Eski bir tank eğitim üssünde kurulu Arena Panzerplatte WRC'nin en müthiş süper özel etaplarından biri. 1:1 ölçekle yeniden yaratılan bu etap son dönemde WRC oyuncularının da en sevdiği özel etaplar arasında yerini almış durumda. Burada, sürekli değişen zemin nedeniyle yol tutuşu en büyük sorun. Dahası, yol kenarına dizili hinkelstein denilen büyük beton bloklar da çok tehlikeli zira bunlara çarpan arabanın kurtuluşu yok.