World's End Club
12 çocuğun 1200 km yolculuğu 2 boyutlu yatay kaydırmalı aksiyonla nefes kesici bir hikâyeyi harmanlayan yepyeni türde bir aksiyon-macera oyunu. Senaristliğini Zero Escape serisinin yaratıcısı Kotaro Uchikoshi'nin, yaratıcı yönetmenliğini Danganronpa'nın Kazutaka Kodaka'sının üstlendiği, "rüya takımın" elinden çıkan bir macera oyunu. Oyunun özellikleri: - Basit control - 2 boyutlu kaydırmalı bulmacalı aksiyon oyunu ile hikâyeli macera oyunu bir araya geliyor. - Oyuncu seçimleri, dallanıp budaklanan hikâyeyi bir sonraki varış noktasına taşıyor. - 12 benzersiz ve ilgi çekici karakter! - Japonya'nın en meşhur yerleri - Hikâye ilerledikçe… Beklenmedik yollara sapıyor Özet: Tokyo'da bir ilkokulda, Japonya'nın dört bir yanından birbirinden farklı çocuklar, "Tuttuğunu Koparanlar Kulübünü" kuruyor. Reycho ve diğer üyeler, diğer çocuklara benzemiyor. Derken bir yaz günü… Okul gezisine çıktıkları otobüs kaza yapıyor. Uyandıklarında kendilerini su altında bir lunaparkta buluyorlar. Reycho ve diğer çocuklar bu tuhaf, metruk yerden çıkamıyor. Bir anda gizemli bir palyaço karşılarında beliriyor ve onlardan "Kader Oyunu"na katılmalarını istiyor! Neler döndüğünü henüz keşfedemeyen çocuklar canlarının derdine düşüyorlar. Bu tuhaf yerden sağ çıkabilecekler mi? Çocuklar nerede olduklarını ve ne yaptıklarını bilmiyorlar… Derken olağanüstü güçleri bir bir ortaya çıkmaya başlıyor. O esnada… Dünyanın dört bir yanında "anormal olaylar" peşi sıra geliyor.