World War Z – War Heroes Pack
İnsan ırkının geleceğini zombilere karşı verilen savaşın bu dört cesur kahramanıyla savun. Bu özel giysiler karakterleri ölümcül ve yürekli savaşçılara çevirecek. Tatsuo samuray kökenlerini modern bir tasarımla sergiliyor. Arnetta derileri çekip tam bir motorcu oluyor. Oksana savaşta hızlı yardım vermek için hazırlanmış. Alahey ise standart donanımını daha şık bir şeylerle değiştiriyor.