World War Z – The Professionals Pack
Her yerinden tarz ve kişilik akan bu yeni giysilerle hem kendini zombilere aman vermeyen bir ölüm makinesi gibi hisset, hem de zombi sürülerini keserken diğer oyuncuların hayranlığını kazan. Kimiko üst düzey askeri bir stil değişikliğine giderken Mizrahi içindeki çılgınlığı dışarı vuruyor. Ivan klasik Rus tarzına bir yenilik getiriyor, Tashaun ise tam donanımlı bir itfaiyeci giysisiyle ilk müdahale ekibine katılıyor.