World to the West
Bir ışınlanma aksiliği, bozulmuş bir sözleşme, gizemli bir ağaç ve cesur bir keşif, dört kahramanımız için sahneyi oluşturdu. Lumina, Teri, Knaus ve Clonington'ı sürprizlerle ve dönüşlerle dolu olan World to the West'e doğru ilerleyen çılgın bir macerada izle! Genç bir Teslamancer, iyimser ve popüler olmayan biri, tecrübeli bir kaşif ve güçlü bir aristokrat, bir anda kendilerini hiçbirinin katılmak istemediği bir macerada buluyor. Dört kahramanımız, unutulması daha iyi olacak sırlarla dolu bir diyarda, zafer bulmak, intikam almak veya sadece eve dönebilmek için eşsiz yeteneklerini kullanmalıdır. Oyun, keşfe, aksiyona ve genelde farklı bir sürü çözümü olan çevresel bulmacalara odaklıdır. Bu çözümler, oynadığın karaktere ve karakterin yeteneklerini kullanarak ne kadar yaratıcı olabileceğine bağlı. Bu fantastik bilim macerası, dört farklı ve eşsiz karakter olarak oynamanı sağlıyor. Hikaye, onların hikayesi ve antik bir tehlikeyi içeren bu kayıp diyarın büyük gizemi.