World of Warships: Legends — Kaymağın da Kaymağı
Fransız Donanmasının en iyilerini kendi elinizle deneyin: Dunkerque hizmetinizde. Paket içeriği: Fransız Seviye V Premium Dunkerque zırhlısı 5 günlük Premium Hesap 12x Avcı kamuflajı 12x Tip 2 kamuflaj 15x Nadir Kredi Takviyesi 15x Nadir Komutan DP'si Takviyesi 37.000 Komutan DP'si Koleksiyonunuzda zaten Dunkerque varsa telafi olarak 15.000.000 Kredi alacaksınız. Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Bazı içerikler, örneğin gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler, sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir. Bu DLC'yi sadece bir kez alabilirsiniz.