World of Warships: Legends — Iwaki Tayfun
Japon kruvazörü Iwaki ile başlayın! Hızlıdır, açık denizlerde gerektiğinde gerçek ateş gücü sağlayacak güçlü toplara sahiptir! Iwaki 3 günlük Premium Hesap ve bir miktar Komutan DP'si ile birlikte geliyor; Japon kruvazörlerine başlamanız için mükemmel! Koleksiyonunuzda zaten Iwaki varsa telafi olarak 5.625.000 Kredi alacaksınız. Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Bazı içerikler, örneğin gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler, sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir. Bu DLC'yi sadece bir kez alabilirsiniz.