World of Tanks - Gelişmiş Kazanç
Sahada geçirdiğiniz süreden ne kadar çok kazanç elde ederseniz, devamında gelecek savaşa da o kadar hazırlıklı olursunuz. Gelişmiş Kazanç paketindeki Premium Süresi ve artışları ile önünüze çıkacak tüm zorluklara göğüs gerebileceksiniz! Bu World of Tanks Modern Armor DLC paketinin içeriği: - Premium Süresi – 3 Gün - x4 Araç DP'si Artışı (10) - x4 Komutan DP'si Artışı (10) - x1,25 Gümüş Artışı (10)