Woodle Tree Bundle
Woodle Ağacı Paketi burada! Oyunun ilk 2 bölümünü aynı anda alabilirsiniz: Woodle Tree Adventures ve Woodle Tree 2: Deluxe + Woodle ve oğluna bu şaşırtıcı ve renkli platform dünyalarında dünyalarını kurtarmaları için yardım et! Woodle Tree 2: Deluxe +, ana macerada 3 arkadaşınızla oynayabileceğiniz bir Açık Dünya Platform oyunudur! Woodle Tree Adventures akılda kalıcı ve benzersiz sanat tarzı ile eski bir okul platform macera oyunu!