Wolfenstein II: The Freedom Chronicles - Episode 0
Ön sipariş ver ve Hürriyet Günlükleri: Bölüm Sıfır'ı da al! Bölüm Sıfır'da olağanüstü Amerikan kahramanları Joseph Stallion, Jessica Valiant ve Gerald Wilkins ile tanışacak, Amerikan Topraklarında Nazi zulmüne karşı verdikleri özgürlük mücadelesine katılacaksın! Açılış babındaki bu DLC görevinde, kahramanların emsalsiz yeteneklerini ve silahlarını kullanarak Nazilerin içine fırtına gibi dal!