WO4U: Weapon `Fork`
Yang Jian için yeni bir silah eklenecektir. Yeni savaş deneyiminin keyfine varın! ■İçerik Weapon "Fork". ■Nasıl kullanılır Silahları kamptan "Weapons" - "Equip Weapons" seçerek değiştirebilirsiniz. Bu içerik sadece WARRIORS OROCHI 4 Ultimate için geçerlidir, WARRIORS OROCHI 4 ana oyununda kullanılamaz.