WO4U: Bonus Costume for Gaia
Gaia için bir bonus kostüm eklenecektir. Yeni savaş deneyiminin keyfine varın! ■İçerik Bonus Costume for "Gaia" ■Nasıl kullanılır Kostümleri kamptan "Party" - "Select Costume" seçerek değiştirebilirsiniz.