Wizard101 - Pagoda Eldiveni Paketi
Gece Yarısı Güneşi Pagodası'nda maceraya atılın! Wizard101 Pagoda Eldiveni Paketi, Gece Yarısı Güneşi Pagoda Eldiveni, Rikşa Bineği, Ejderha Isırığı Yayı, Muhafızın Kıyafeti, Shaolin Maymunu Evcil Hayvanı ve 5.000 Taç içerir.‎ Maksimum ekipman seviyesi: 130 Microsoft Store üzerinden yapılan satın alımlar yalnızca, satın alımı gerçekleştiren hesap tarafından Xbox'ta kullanılabilir. Ödüller kullanıldıktan sonra, ekranın sol tarafındaki oyun içi hediye kutusundan envanterinize hediyeler ekleyebilirsiniz. Hediyelerin hediye kutusunda görünmesi biraz gecikmeli olabilir.