Wizard101 - Epik Paket
Bütün bu yaygara neyle ilgili? Wizard101 Hive Paketi, Amber Malikanesi Evi, Arı Kanatları Bineği, İğneli Silah, İğneli Kıyafet, Bombus Arısı Evcil Hayvanı, Ek Kale İksiri ve 5.000 Taç içerir.‎ Maksimum ekipman seviyesi: 130 Microsoft Store üzerinden yapılan satın alımlar yalnızca, satın alımı gerçekleştiren hesap tarafından Xbox'ta kullanılabilir. Ödüller kullanıldıktan sonra, ekranın sol tarafındaki oyun içi hediye kutusundan envanterinize hediyeler ekleyebilirsiniz. Hediyelerin hediye kutusunda görünmesi biraz gecikmeli olabilir.