Oz Büyücüsü: Gizli Nesne Avı
🧙♀️ Bu Büyüleyici Gizli Nesne Macerasında Oz’un Sihrini Keşfedin! Klasik hikaye anlatımının sürükleyici oynanışla buluştuğu Oz Büyücüsü’nün büyülü dünyasına hoş geldiniz. Canlı sahneler, sevilen karakterler ve açığa çıkarılmayı bekleyen sayısız gizli sırla dolu hareketli bir dünyaya adım atın. Bu sadece bir oyun değil; L. Frank Baum’un efsanevi dünyasını daha önce hiç olmadığı gibi deneyimlemeniz için bir davettir. Munchkin Ülkesi’nin parlak renklerinden Perili Orman’ın ürkütücü gölgelerine kadar her mekan sizi hikayenin derinliklerine çekmek için titizlikle tasarlandı. Batı’nın Kötü Cadısı’nı alt etmek için Sarı Tuğlalı Yol boyunca seyahat eden Dorothy, Teneke Adam ve Korkak Aslan’a katılın. Yol boyunca kayıp eserleri bulmak ve Zümrüt Şehir’e giden yolunuzu kapatan karmaşık bulmacaları çözmek için keskin bir göze ve pratik bir zekaya ihtiyacınız olacak. Ustalaştığınız her sahnede ve aştığınız her zorlukta Oz’un gerçek sihri hayat buluyor. ✨ Sarı Tuğlalı Yol’daki maceranız şimdi başlıyor!