Witness the Truth Paketi
Witness Suit ve Evangelizer içerir.Witness Suit: Bu yalıtımlı giysileri, Tau Volantis'in en derin sırlarını bulmak için gönderilen S.C.A.F. derin operasyon ekipleri giyerdi. Haftalar sonra geri geldiklerinde üstlerinde tuhaf bir grafiti olur ve Gerçeğe Şahit Olduklarını söylerlerdi.Evangelizer: Sovereign Colonies Legionary'lerin kullandığı standart silahın modifiye hali olan bu silahın üst kısmında gelişmiş taarruz tüfeği, alt kısmında ise 2100 Big Boy taktik pompalı tüfek vardır.