Without a Voice
Eski prenses sürgün hayatında yeni tehlikelerle, heyecan dolu anlarla ve belki de aşkın kendisiyle yüzleşirken yanından hiç ayrılma. Karanlık ve acımasız bir ormanın derinliklerinde, sürgündeki prenses tek başına yaşam mücadelesi veriyor. Bolluk içinde büyümüş bir kızın bu vahşi doğaya katlanması epey güç; hayatta kalmak onun için artık sadece günü kurtarmaktan ibaret. Ta ki bir gün, gizemli ve büyüleyici bir genç kadın ormanda belirene dek... Bu esrarengiz yabancıyla karşılaşması, prensesin zaten hassas olan dünyasını tamamen altüst edecek. Prenses etkisi altına girdiği bu kadınla birlikte bir peri masalı içinde yaşadığına inanmaya başlıyor oysa bu gizemli kadının bir hayal olmadığını, hatta pek çok hayalden daha karanlık olduğunu fark etmesi uzun sürmeyecek. Without a Voice, zengin karakter portreleri, 15.000'den fazla kelimelik özenle hazırlanmış diyalogları, göz alıcı arka plan çizimleri ve kilidi açılabilir bir düzineye yakın özel sahne illüstrasyonuyla anlatılan etkileyici bir görsel roman deneyimi sunuyor. Verdiğin kararlarla hikâyenin gidişatını belirle, aşk ve entrikanın iç içe geçtiği bu anlatıda başrolü paylaşan iki kadının 8 farklı sona ulaşan öyküsünü keşfet.