Winters' Expansion
Not: Bu içerik, Resident Evil: Village Gold Edition'ın bir parçası olarak da mevcuttur. Aynı ürünü birden çok kez satın almamaya dikkat et. Ödüllü modern korku oyunu şaheseri Resident Evil: Village için yepyeni ek içerikleri deneyimle: - Üçüncü Şahıs Modu: Ana hikayeyi yepyeni bir bakış açısıyla tecrübe et. - Mercenaries Additional Orders: İlk defa kontrol edilebilir hâle gelen heybetli Lady Dimitrescu dâhil olmak üzere üç yeni karakter savaşa katılıyor. - Shadows of Rose: Bebekken kaçırılmasıyla birlikte orijinal Village hikayesinin başlamasına neden olan Ethan'ın biricik kızı Rose'un yetişkin hâlinin yer aldığı yeni bir senaryo.