Winterlight - Where silence says it all
Acı tatlı bir eve dönüşün içten ve düşündürücü hikâyesini keşfet! Elias, bir zamanlar ona kucak açan sahil kasabasına geri dönerken kendini bağ kurma, anılar ve sakin kararlarla dolu yavaş bir kış mevsiminin içinde bulur. Bu genç adamın rolünü üstlenerek seçimlerine rehberlik et. Genç yaşlı kasaba halkının sıcaklığıyla çevrili bu yolculukta sohbetler genellikle bir kitapçıda, sıcacık kahveler eşliğinde yapılıyor. Winterlight; eve dönüş, yasla yüzleşme ve kişisel kaçış yollarından vazgeçip sıradan hayatı kabullenmeyi öğrenme üzerine düşündürücü bir grafik roman macerası. Anlamlı seçimler yapacağınız, dallanan budaklanan bir anlatıya sahip bu maceranın keyfini çıkar. Bu yolculuk, duygusal açıdan olgun ve göz alıcı çizimlerle dolu. Elias için tüm olası sonları keşfederken macerayı kendi temponda yaşa.