Wings of Bluestar
Bir zamanlar insanlığın müttefiki olan bir düşmanın son saldırısına karşı uzayı koru! Başka hiçbir deneyime benzemeyen hikâyeli bir aksiyon oyununun içine dalın! İnsanoğlu gizemli bir yapay zekânın kalıntılarıyla yüzleşirken, özgür uzayda yeniden ortaya çıkan tehdidi araştırmak stajyer pilot Aya ve kıdemli pilot Zarak’a kaldı. Bu barış savunucuları, görevleri boyunca düşmanları hakkındaki gerçeği ortaya çıkarmadan önce kendi geçmişleriyle yüzleşmeleri ve kendileri hakkında daha fazla bilgi edinmeleri gerekecek. Geleneksel yana doğru ilerleyen hedef vurma oyun türünü HD görsellerle birleştiren Wings of Bluestar hem tanıdık hem de modernize edilmiştir. Bir sürü gemi, silah yükseltmeleri ve mermi yağmurlarına ek olarak her iki oynanabilir karakter için de diyalog seçenekleri ve birden fazla sonla derin bir anlatı deneyimi sizi bekliyor. Wings of Bluestar’da bu deneyimi daha da uzatmak için “boss rush” modu, eğitim modu ve oyun içi ödüllerin kilidini açmak için bir mağaza bulunur.