Windbound - Ancestral Gear
Kara'nın kabilesi için atalarının yiğitlikleri efsanevidir. Avcılar, balıkçılar, savaşçılar, şairler ve filozoflar; onların hikâyeleri doğal dünya ile kusursuz bir uyum içinde yaşayan ve tanrıların eşliğinde derin sularda yüzen insanları anlatır. Çöküşlerinin öyküsü zaman içinde kaybolmuş olsa da mirasları günümüze ulaşmış bu eserlerde yaşamaktadır. Atadan Kalma Kıyafet Bir savaşçıya veya bir rahibe uygun bu değerli giysi nesilden nesle el değiştirmiş ve şimdi de geçmişini onurlandırma sırası Kara'ya gelmiştir. Atadan Kalma Kürek Okyanus Döngüsüne geçmiş zamanlarda çok saygı duyulurdu; bugün ise Kara'nın halkı için gerçek önemi çok gizemlidir. Yine de yaşına rağmen bu tuzla işlenmiş tahta kürek hem sağlam hem de işlevsel kalmıştır. Atadan Kalma Bıçak Ataların bu Deniz Parçalarını nasıl ve nereden elde ettiği hâlâ gizemini korumaktadır ama etkisini pek az insan inkâr edebilir. Parlak, dayanıklı ve inanılmaz derecede keskin olan bu hançer bugün bile yüz yıl önceki kadar iyi bir şekilde kesebilmektedir.