Windborn: Journey to the South
Sürünüzle birlikte gökyüzünde gezinen bir kuş olarak heyecan verici bir yolculuğa çıkın. Bu güzelce hazırlanmış macerada, her biri benzersiz zorluklar ve nefes kesici manzaralar sunan 11 canlı ve çeşitli seviyede uçacaksınız. Göreviniz sadece hızla ilgili değil; içgüdü ve birlik tarafından yönlendirilerek güneye doğru birlikte yolculuk ederken sürünüzle bağlantıda kalmakla ilgili. Sizi ileriye iten hız artışlarından uçarken heyecanı hissedin, ancak dikkatli olun! Sürünüzü kaybederseniz geride kalma riskiyle karşı karşıya kalırsınız. Etrafınızdaki dünya harikalarla dolu - geniş açık gökyüzünün heyecanını, arkadaşlarınızla uçmanın dinginliğini ve sürünüzle birlikte kalmak için mükemmel tempoyu korumanın ince stratejisini deneyimleyin. Yemyeşil ormanlardan uçsuz bucaksız okyanuslara ve geniş dağ sıralarına kadar her seviye, uyum sağlama ve grubunuzla kalma yeteneğinizi test eden yeni bir ortam sunar. Oyun, heyecan verici, hızlı tempolu anları rahatlatıcı, meditatif uçuşlarla birleştirerek her anı keyifli hale getiren bir denge yaratır. Gökyüzünde ustalaşacak ve kimsenin geride kalmamasını sağlayacak mısınız? Gökyüzünün özgürlüğü keşfetmeniz için sizindir - yolculuk başlasın!