Wild Woods
Wild Woods tek ekranda eşli bir oyun; aksiyon, ekip işi ve orman yaratığı dolu. Cesur minik kedi rolüne bürünen bir ila dört oyuncu, tehlikeli bir ormanda ilerleyen ahşap arabalarını korumaya çalışır. Akıllıca yapılan iş birliği, engellerle dolu olan yolda işi kolaylaştırır. Gündüz vakti kaynak toplamak ve güvenilir arabanı geliştirmek için en doğru zamandır. Geceleri ise işler sarpa sarabilir. Güneş battıktan sonra haydut tavşanlar ve porsuklar gözünü kırpmadan saldırır! Kedi dostların bir yandan arabalarını savunmaları bir yandan da işaret ateşinin sönmediğinden emin olmaları gerekir. Oyuncular yolculukları boyunca her macerada karşılarına çıkan tehlikelere nasıl yaklaşacağını iyice düşünmelidir. Zorlu karşılaşmalara girmeye karar verirlerse ekstra ödüller onları bekliyor! Zorlukları biriktirip en büyük ödülü almak için şansını mı deneyeceksin? Öte yandan daha güvenli olan rotadan giderek risk almadan daha çok kaynak toplayabilirsin. Alacağın riskin seviyesini kendin seçmenin heyecanını yaşa. Bunların hepsi maceranın birer parçası. Her yolculuğun gidişatı farklıdır. Akıllıca seçimler yapmak da sana kalıyor. İstediğin gibi oyna. Wild Woods'da çok oyunculu oturumlar yerel olarak, tamamen çevrimiçi olarak veya yerel ve çevrimiçi oyuncuların karışımıyla oynanabilir! Arkadaşlarınla yeni yüksek puanlar elde etmeye çalış, oynarken en sevdiğin kedi grubuna yeni görünümleri aç!