Wild Thing Skin Pack
Wild Thing DLC paketi ile içindeki canavarı serbest bırak ve ormanın kralı ol. İçeriğindeki üç müthiş silah görünümü oyundaki tüm silahlarda kullanılabilir. Sniper Ghost Warrior Contracts 2 ana oyun gereklidir.