Who Wants To Be A Millionaire? - WWE DLC Pack
Bu DLC, konuyla ilgili ~150 sorudan oluşan fazladan bir paket içerir: WWE Bu yepyeni temayla kendinize ve arkadaşlarınıza meydan okuyun!