Who Pressed Mute on Uncle Marcus?
Ailecek bilgi oyunu uzun süredir devam eden bir gelenek, ne var ki bu yıl Abby bazı şok edici haberler alacak: Birisi Marcus Amca'yı zehirledi! Hikâye boyunca kararlar vererek gerçeğin izini süreceksin ve çok geç kalmadan Marcus Amcayı kurtarmaya çalışacaksın.