White Shadows
White Shadows, sinematik bir puzzle-platform oyunu. Küçük Ravengirl olarak oynuyor, onu sosyal hiyerarşik yapının en dibine atmış, baskı ve şiddet üstüne kurulu ölümcül bir distopyadan kaçmaya çalışıyorsun. Genç kahramanımızın kaçmaya çalıştığı, felaket sonrası oluşmuş karanlık boşluğun içinden göğe doğru yükselen geniş bir kule ağından oluşan bu şehir sayısız tehlikeyle dolu. Onu ezip toza çevirmek isteyen makinenin dişlilerinden kaçmanın yolunu bulmalı, mağaramsı karanlıkları birbirine bağlayan köhne yapılarda yolunu bulmalı ve onu indirmeye hazır muhafızlardan kaçınmalı. Bu şehrin parlak ışıklar altındaki bölgelerinden en karanlık dehlizlerine yol alarak hayattaki son özgür insanlardan biri olarak kaderinin ne olduğunu keşfetmeli. White Shadows'un vurucu mimari tasarımı ve göz alıcı monokrom sanat tarzı bir araya gelerek ayrımcılığın vurgulandığı bir atmosfer çiziyor. Burası elitlerin duvarlarının ardında zevk içinde yaşadığı, her türlü çarpık eğlence biçimi sayesinde herkese haddinin bildirildiği ve umudun yok denecek kadar az olduğu bir dünya.