Wheelspin Frenzy
Wheelspin Frenzy, yapay zekaya karşı veya dört oyuncuya kadar bölünmüş ekranda çok oyunculu olarak oynayabileceğiniz retro yarışlardan esinlenen bir oyundur. Dört farklı konuma yayılan 20 farklı pistte yarışmak için on iki farklı otomobil arasından seçim yapın. Basit kontrol edilebilen yönlendirme mekanikleri 90'larda yarışan klasiklerin hayranlarına kesinlikle aşina gelecektir. Yerel sıralama tabloları sıralamadaki yerinizi (en hızlı tur için) takip edecek, başarılar arkadaşlarınız ve rakiplerinize karşı zaferleriniz ile övünmenizi sağlayacaktır. Zafere uçmak için başkalarına çarparak NİTRO almayı unutmayın!