Wheel World
Evrenin kaderinin, senin bisikletinin gidonlarına bağlı olduğu Wheel World'e hoş geldin! Genç bir bisikletçi olan Kat olarak oynuyorsun ve tek bir amacın var: Wheel World’ü büyük yıkımdan kurtarmak. Nefes kesici manzaralarla, gizli sırlarla ve yeteneklerini zorlayacak yarışlarla dolu büyüleyici bir açık dünyayı keşfet. Bisikletini, hız canavarlarından off-road ustalarına kadar sonsuz parça seçenekleriyle kişiselleştir. Bisikletini nasıl kişiselleştireceğin tamamen sana kalmış. Wheel World’de yapabileceğin pek çok şey var: - Yarış ve Rakiplerini Ezip Geç: Her saniyenin önemli olduğu yüksek riskli yarışlarda seçkin takımlara ve eğlenceli rakiplere karşı meydan oku. - Bisikletini Geliştir: Dünyayı dolaşarak tarzına en uyan nadir parçaları bul ve en iyi bisikleti oluştur. - Kaderini Gerçekleştir: Çalınan Efsanevi parçalarını geri al ve nihayetinde Büyük Değişim ayinini gerçekleştirerek dünyayı kurtar. Çok da abartılacak bir mesele değil. Tüm bunlara, her yarışa ve bu yarı açık dünyayı keşfetme anlarına enerji katan ve Italians Do It Better imzalı orijinal bir oyun müziği eşlik ediyor. Wheel World sakinlerini kurtarmak, evreni korumak ve zafere ulaşmak için pedal çevirmenin tam vakti! Hemen bisikletine bin, hızla ilerle ve asla arkana bakma!