West Escape: Rancher DLC
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - X2 araç hasarı için gümüş çivi - Nadir pompalı tüfek - Nadir çiftlikçi şapkası - Sıradışı çiftlikçi yeleği - Sıradışı çiftlikçi pantolonu - Sıradışı çiftlikçi botları - 500 mücevher En üstün maceraya hazırlanın!