Bu DLC içeriğinda şu öğeler bulunuyor: - Sürgün Cahal özel kıyafeti - Kurt ve Kurtadam için koyu renk post - Kıyafete işlenmiş Ahroun Kehaneti amblemi Ailesini korumak için sürgüne gitmekten başka çaresi yoktu. Sevdiklerinden ayrı olmak ve yalnızlık zamanla Cahal'ın ruhunu kararttı. Cahal'ın siyah ceketini giy, Ahroun savaşçı kehaneti simgesini gururla taşı ve kara bir kurda dönüşerek sevdiklerine zarar vermek isteyenlerin kabusu ol. Cahal olarak bir kurda ve Crinos denilen azgın bir yaratığa dönüşebiliyorsun. Bu formların her birinin kendine özgü avantajları var: Kurt olarak fark edilmeden istediğin yere sızabilir, Cahal yani insan olarak diğer insanlarla etkileşim kurabilir ve Kurtadam olarak vahşi hışmını düşmanlara karşı kullanabilirsin.