Welcome Pack - FOR HONOR
Welcome Pack teklifi içeriğindekiler: - 5.000 Çelik - Tüm kahramanlar için açılan özel Skyborne Monument Savaş Kıyafeti Welcome Pack; 5.000 Çelik ve tüm kahramanlar için açılan özel Skyborne Monument Savaş Kıyafeti ile savaş alanındaki yolculuğunuza başlamanız için ihtiyacınız olan her şeyi içerir! Yalnızca tek seferlik satın alım teklifidir.