KlabaterStrateji
Weedcraft Inc: Weedcraft Inc explores the business of producing, breeding and selling weed in America, delving deep into the financial, political and cultural aspects of the country's complex relationship with this troublesome and promising plant. An important, controversial topic presented in an insightful and detailed manner, Weedcraft Inc presents a challenge to those who would rule the reefer, offering a series of diverse scenarios and unique characters to work with (or around) as your budding empire grows. Big Pharm: What if you had it in your power to rid the world of disease, to improve the lives of millions, to ease suffering and cure the sick and earn a tidy profit? As the head of your own Pharmaceutical Conglomerate you have this power resting in your hands. Will you use it for good? Being totally altruistic may not be the best business plan. The uncomfortable truth (is there an ointment for that?) is that some remedies are more profitable than others and illness is good for business. Welcome to the world of Big Pharma!