Wedding Day Massacre
Mad Moxxi’nin isteğiyle Wedding Day Massacre'da aşk bir savaş alanına dönüşüyor. Bu yeni Kelle Avcısı eklentisinde, rakip Zaford ve Hodunk klanlarını birleştirmek umuduyla iki talihsiz aşığı bir araya getirmeye yardımcı olurken, bir yandan da önünüze çıkacak şansları (ve elbette yeni kafa ve görünümleri) kaçırmayın.