We Were Here Forever
Arkadaşınla birlikte Kaya Kalesi diyarında mahsur kalmış durumdasın. Zêkanız sizi yarı yolda mı bıraktı yoksa ihanete mi uğradınız? Kaçmak, keşfetmek ve bu Antarktik maceranın gizemli evrenindeki bulmacaları çözmek için birlikte çalışmalısınız. Ancak dikkat edin, hiçbir şey göründüğü gibi değil. Gölgelerin ardında binbir çeşit karanlık sır saklı. Kaçmayı başarabilecek misiniz? Kaya Kalesi'nin derinliklerindeki zindanlarda başlayıp, partnerinizle birlikte gökyüzüne özgürce bakabilmek için bir kaçış yolu bulmanız gerekecek. Tabii bu kâbustan kurtulmak kalenin kendisinden kaçmak kadar kolay değil. Bulunduğunuz hücreden çıkmayı başarabilirseniz, sonrasında nereyi keşfedeceğinize dair bir seçim yapmak zorunda kalacaksınız. Kale'nin dışarısında Rockbury ve yerlileri hakkındaki hikâyeyi öğrenecek, bu buzlu diyardan kaçıp gitmek için Kral'a karşı isyan planları yapan bir grup direnişçi ile tanışacaksınız. Umut ise sizi ürkütücü bir Mezarlık'a, ardından da Dökümevi'nin karanlık sularına doğru yönlendirecek. Birileri, ya da bir şeyler, sizi buraya getirdi. Yüzyıllardır süregelen bir planın merkezinde yer alıyorsunuz. Böylesine korkunç bir arzu karşısında ise size yalnızca partnerinizle aranızdaki sarsılmaz bağ hayatta kalma umudu verebilir... NOT: Bu oyun yalnızca eşli olarak oynanabilir. İki oyuncunun da uyumlu ve çalışır durumda bir mikrofon ile internet bağlantısı olması gerekmektedir. DAHA FAZLA WE WERE HERE OYUNU OYNA! Serinin her oyununu oynadınız mı? We Were Here, We Were Here Too, We Were Here Together, We Were Here Forever, & We Were Here Expeditions: The FriendShip!