"Baylar, sürelim mi?" Kraliçe ve ülke için ya da sadece tarz olsun diye… Bu Britanya temalı paket ile klasını konuştur. İçeriği: - Tam takım kıyafet öğeleri. - Araç boyaları. - Özel silah görünümleri. - RC cihazları için çıkartmalar. Kilidi açılan öğeleri herhangi bir hacker alanındaki Gardrop, Tamirhane veya 3D yazıcı gibi ilgili noktalardan alabilirsin.