Watch Dogs: Legion - Ultimate Sürüm
Watch Dogs: Legion Ultimate Paket içeriğinde, kendilerine özgü görünüm ve yetenekleri ile üç özgün karakter içeren Urban Jungle Paketi, üç maskeden oluşan bir set ve bir premium takviye paketi bulunur.