Watch Dogs: Legion - Sezon Kartı
Watch Dogs: Legion sezon kartında iki bölümden oluşan büyük bir genişletme paketi ve Watch Dogs için yeni içerikler bulunuyor: ekstra görevler, eşsiz yeteneklere sahip dört efsanevi karakter, Dedsec araba skini ve Orijinal Watch Dogs Complete Edition'a erişim!