Wasteland 3 Expansion Pass
Wasteland 3 Expansion Pass, iki genişlemeye erişim sağlar. İki DLC de ana oyundaki konumları, karakterleri, savaşı, sistemleri ve Korucuların Colorado'daki görevini genişletiyor. Expansion Pass şunları içerir: 1. DLC - The Battle of Steeltown – Artık mevcut! Devasa Steeltown fabrika tesisi, Colorado'nun varlığını sürdürmesini ve Reis'in iktidarda kalmasını sağlayan tüm teknolojileri üretiyor: Kamyonlar, zırhlar, silahlar ve robotlar. Ancak Steeltown'dan gelen teslimatlar durdu ve Reis'in, Steeltown'ın lideri Abigail Markham'dan duyduğu tek şey bahanelerden ibaret. Araştırmaları için gönderdiği Korucular, mekanın patlamaya hazır bir bomba olduğunu fark ettiler. İşçiler grev yapıyor, haydutlar fütursuzca baskın yapıyor ve kimse kapıdan içeri alınmıyor; Reis'in gönderdiği kişiler bile. Yardım olmadan Steeltown, temelli yanıp kül olabilir ve beraberinde Markham'ı da götürebilir. Belki de ihtiyaç duyulan şey de budur. Buna ise Korucuların karar vermesi gerekecek. 2. DLC – Cult of the Holy Detonation – Artık mevcut! Cult of the Holy Detonation, Wasteland 3 deneyimini yeni karakterler, düşmanlar, zorlu savaş karşılaşmaları, güçlü yeni silahlar ve zırhlarla dolu Cheyenne Dağı tesisine girerek zenginleştiriyor. Korucu ekibin, zaten derinlemesine taktiksel durumdaki sıra tabanlı savaşa yaratıcı bir yenilik katan hedef tabanlı karşılaşmalarda hiç olmadığı gibi sınanacak.