WARTILE Hel´s Nightmare
Kötü güçler uyandırıldı ve Draugr Savaşçıları ordusu, ardında kaos ve ölüm bırakarak iskandinav bölgelerine akın ediyor. Kuzey'in Kralı köylülerin yakalanmasını ve vatandaşlarının yakalanıp Hel's Pillar'a getirilmesini sessizce izliyor. Kardeşliğinin bir kez daha hortlak ordusuna baş kaldırması gerek. Beş yeni el yapımı savaş tahtasının, Niflheim'dan sonraki hikâyenin devamının keyfini çıkart. Her savaş tahtası benzersiz bir ruh halinde ve tarzda çeşitli taktiksel mücadeleler sunuyor. Viking kardeşliğini yeni kahraman Ogier the Dane eşliğinde Hel'in Kâbusuna götür.